mirre-nr1

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 11 augusti 2012 21:13

Hej Bloggen nu: Dangens Autfit!!:   

Kläderna jag och mina vänner ska ha på sig om vi bågon gång uppträder! allt är från HM så köp köp köp!  bye :*

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 10 augusti 2012 16:15

Den super kända sångerskan Stefani Germanotta mer känd som Lady Gaga har haft ett ryckte om att hon irl är en kille? Är det sant eller är det falskt? Om man är ett normalt fan och Lady Gaga så vet man att hon var mobbad som liten och att hon var en flicka med stort affro hår och en bigg näsa som alla skrattade åt. Så vet man det fattar man att skvallret är en bluff! men det finns Folk som är dumma i huvet och säger att Justin Bieber är en tjej. DET ÄR HAN  INTE! Han är en söt och begovad KILLE som är kändis

 

 

Om Justin Bieber:

 

Justin Bieber är född 1 mars 1994 i Stratford, Ontaric, Kanada, Justin Bieber är inte bara sångare utan också Skådespelare. Justin Bieber upptäcktes 2008 av Scooter Braun,  då han råkade se på Biebers videoklipp på Youtube och sedan blev hans manager. Braun ordnade ett möte mellan honom och Usher i Atlanta, Georgia och Bieber skrev snart under ett kontrakt med Raymond Braun Media Group (RBMG), ett samarbetsföretag mellan Braun och Usher, och sedan även ett skivkontrakt med Island Records. Hans debutsingel "One Time" släpptes 2009 och nådde 12:e plats på Canadian Hot 100-listan. Hans debutalbum "My World" släpptes den 17 november 2009 och blev platinacertifierad i USA. Han blev den förste artist som hade sju låtar från ett debutalbum på Billboard Hot 100-listan.

Biebers första fullständiga studioalbum "My World 2.0" släpptes den 23 mars 2010 och hade likartade framgångar. Den debuterade inom top 10 i flera länder och blev platinacertifierad i USA. Albumet företräddes av singeln "Baby", som hamnade inom top 10 på listor i hela världen i februari 2010. Musikvideon till låten "Baby" är just nu det mest visade och diskuterde videoklippet på YouTube och var även det mest ogillade videoklippet innan den platsen övertogs av Rebecca Blacks låt "Friday". Sångaren följde upp lanseringen av sitt album med sin första världsturne "My World Tour", remixalbumen "My World Acoustic" och "My World - The Remixes" och en biografisk konsertfilm - Justin Bieber: Never Say Never, som nästan slog rekord som den mest inkomstbringande helgpremiären av en konsertfilm.


Han har gett ut självbiografin Justin Bieber: Min historia (originaltitel: Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story) 2010 på förlaget Harper Collins Publishers. Robert Caplin står för fotografierna. I oktober 2011 gavs boken ut på svenska på bokförlaget Nona. Bieber har nominerats och tilldelats ett flertal priser de senaste åren, bland annat som årets artist på American Music Awards 2010.

 

Insperation från Wikipedia. Det mästa är avskrivit och bara bytt lite ord

 

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 10 augusti 2012 15:43

Hej hej bloggen idag  ska jag visa er några av mina favo kläder och sen utse dagens autfit. nu mina favo kläder:                               Det var några av mina favo kläder! nu kommer dagens autfit (kom ihåg att kläderna idagens autofit också är mina favo kläder!!!):      

 

Köp gära autofit.en Byxorna är köpta på H&M och tröjan har märket "NEW LOOK" och skorna är köpta på H&M i Helsinki/hälsingfors i finlad dom finns säkert i sverige också! koom ihåg att det är inte vanliga svarta converse utan med genomskinliga paljätter så att dom glittrar. Det var det. Juste! Skulle till grönan men dom sa ett det skulle "Åska" så det blev inet men kolla vilket finnt väder det är!!

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 9 augusti 2012 21:31

Hej som ni kanske vet är jag Amy Diamonds STÖRSTA Fan!! Jag har affischer I hela mitt rum med henne på! Jag älskar Henne och har träffat henne ca HUNDRAAA gånger min första gång var jag typ 3-4 (Har typ 100 autografer av henne) Men varje gång jag träffat henne har hon varit väldigt Snäll och trevlig! Jag Har inte träffat henne på ett tag nu och väntar spänt på att hon ska ha en konsert! Kan ALLA hennes låtar utantill.!!!! ;P Hoppas jag får träffa henne snart!! saknar henne!

Presentation


Hääyy Jag är en tjej på 11 år som bloggar om kändisar, Mode, skvaller, djur och mitt liv i stallet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se på min blogg:
 Bilder på mig
 bilder på hästarna i stallet
 biilder på mina marsvin
 min vardag i bilder
 videos på mig
 videos på hästarna i stallet
 videor på mina marsvin
 min vardag i bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards