mirre-nr1

Alla inlägg under september 2012

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 30 september 2012 20:18

Hej bloggen + läsarna! Tyvärr är jag rädd att min blogg kommer stå still ett tag! Jag kommer inte på något bra at skriva och jag börjar tappa läsare! jag kommer starta en ny blogg som heter: http://mirrenr1.devote.se/

det är lugnt för ni kommer se mig på min nya blogg! Jag kommer sakna er mycket och jag kommer sakna den bästa bloggen i hela världen! Jag älskar dig bloggen! en dag kanske jag börjar blogga på den här bloggen igen!  Bye bloggen! 

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 25 september 2012 20:09

hej bloggen :* Idag tog tjejerna spruta mot livmoderhalsCanser! Det gjorde JÄTTE ONT!! kan knappt röra min arm. 

det gör ont och min arm har svulnat! Men ska se på Williams Lista nu så hej då!! :*

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 25 september 2012 20:07

Pluto och Barnie är samma häst! nu vet jag! WOHO!

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 25 september 2012 18:57

Hej bloggen <3 Jag vill bara tala om att jag har dom två bästa bäztizzarna man kan ha! Dom heter Molly och SarahLee! Sarah har brun LÅNGT(!) hår och bruna ögon henne har jag känt i 9 år nu. Molly är en häst galen tjej precis som jag och har lite vågigt hår och är blånd. henne har jag känt i 5 år nu typ... även fast jag inte träffar Sarah så himla ofta (men vi försöker ses nästan varje helg) så är hon världens bästa bff! Molly där imot går i samma skola som jag och rider på samma ridskola som jahh. Efter sommar betet för hästarna på ridskolan så har det änn så länge kommit 7 nya hästar och två hästar har åkt. dom 7 nya är: 

  1. Columbo: Han är grå-spräcklig-skimmel/flugskimmel (man kan säga vilket som) och är HÄST och inte Ponny.
  2. Water Loo: Murkbrun någon form av "bläs" tror jag väll? 
  3. Lotta: Hon är MURK brun och har LITE  Ljusare mulle. Hon är HÄST och inte Ponny. 
  4. Oliver: Han är JÄTTE och är en shettis han är kolsvart och hans ögon är sjukt söta!  Han är PONNY och inte Häst
  5. Mirre: (Mirre är en han häst) Han är fux men en stjärna i pannan. Han är HÄST och inte Ponny. 
  6. Barnie: är en isandhäst smo är gullig som är en blandning av alla färger typ?Han är PONNY och inte Häst här är en bild:   
  7. Pluto: Pluto är svart och har brun man. jag vet inte så mycket om honom meen lite.

Dom som har åkt:

  1. Chantell: Chantell är är en liten ponny som är sjukt söt. hon är liten och brun med svart man. ganska sur i spiltan men jag saknar henne mycket! :(Han är PONNY och inte Häst
  2. Fanta: Fanta var världens snällaste häst och honn var stor och brun och hon hade dom snällaste ögonen och hon såg ut som en liten prinsessa! Anlledningen till att jag skriver om Fanta i Priteritum ( då tid) är för att hon har dött och inte finns mer. en Liten bild på henne:   

saknar henne! :(




Azzå jag vet inte om Barnie och pluto är samma häst för endel säger att det finns en som heter Barnie och inte någon som heter Pluto och en del säger tvärt om. men ska kolla imorrn för jag ska dit då

bye   

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 13 september 2012 19:00

Tja! Jag vet inte om ni vet det men iaf så finns det en organisation som heter djurklubben, som jag och mina vänner har startat upp! men iaf så kommer vi att ha ett dagläger! men ska dra till en köömpis nu så hej då!

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 7 september 2012 19:30

 HejHej bloggen! Jag vet inte om jag har skrivit det men ändå som endel vet så är jag born in L.A (hollywood) så det passar ju med det snygga linnet jag har:   men nu kan jag nt blogga mer! bye! <3    // 

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 4 september 2012 11:04

ÖÖÖÖHHHH!! entligen är det lunsch det var tråkigt på letionen jag på vär till matsalen. Ska blogga lite undre lunschen: MMMM DRT ÄR JÄTTE GOTT IDAG!!

Av Mirre Den bästa :D &lt :3 - 3 september 2012 18:39

Hej bloggen. Ska dra och spela nu! Jag kommer blogga lite under basketrn: 19.00 har bara sutit ett mål! Men nu ska vi gå och tråka! Och jag antar att ni inte vill höra om så bye

Presentation


Hääyy Jag är en tjej på 11 år som bloggar om kändisar, Mode, skvaller, djur och mitt liv i stallet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du se på min blogg:
 Bilder på mig
 bilder på hästarna i stallet
 biilder på mina marsvin
 min vardag i bilder
 videos på mig
 videos på hästarna i stallet
 videor på mina marsvin
 min vardag i bilder

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards